torsdag 13 november 2008

Idag har jag fått en present.....

Det kom ett litet paket med posten idag, till mig!!!
Det var från Mia som har bloggen Hem och lycka.

Hon efterlyste en knoppbräda på sin blogg för ett tag sen, och eftersom jag hade sett en ett par dagar tidigare så tipsade jag henne om den. Sen skickar hon en jätte fin krok med ett vackert kort till mig. Vilken omtänksam och varm människa.
Tack snälla goa Mia. Jag blev jätte glad. I love it!!!!


Har ni förresten sett att Mia och hennes man ska öppna Webbshop efter nyår. Den kan bli hur bra som helst med Mia`s goda smak för inredning och detaljer.

Gå in redan nu och kika vet ja.

Kram/ Marit


13 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Tack själv för hjälpen och reklamen för vår kommande butik! kram!

Villa Carl Larsson sa...

Det var fint gjort av henne. Varma och omtänksamma människor är underbara och dem får man vårda.
Kram

Stämningsfullt sa...

Hej!
Nämen så gulligt av henne :) Jättefin!
Kram.

Ida sa...

Oj det var verkligen gulligt av henne. Så härligt när andra uppskattar det man gjort/gör. Man blir varm i hela kroppen.
Ha det så mysigt.
Kram Ida

Inspiration i vitt sa...

Vad fin kroken var som du fick av Mia så snällt av henne och av dig med för den delen som tipsade henne.
Din gamla bänk i förra inlägget var ju så fin.
Kram/Ingela.

Adoridarling sa...

Tack för info om var jag hittar Lavendel&Romantik, ska till blge i helgen så det blir definitivt ett besök där!
Bänken i tidigare inlägg är verkligen ett fynd, tycker din tanke om abc låter jättebra!

Penseldraget sa...

hej
har kikat runt lite hos dig....återkommer gärna, mycke inspiration,vackra små skrin du gör.
kram pia

Lallis - liv och leverne sa...

Så gulligt av henne:) Och du; ha en fin helg.
Kram Lallis

Nette sa...

Åh,vilken härlig skylt! Vill gärna haaa!!!Kram!

Hanna & Hugo sa...

Vilken fin present du fått, det är du värd, du supergoa =) Hoppas du får det kul i morgon. Hi, hi...
Jag får nog roa mig med att måla...
KRAM MARIA

Unknown sa...

Gud vad gulligt av henne, visst finns det underbara människor och hon är säkert minst lika glad/varm som du blev

Frida sa...

Hej! Vilken fin present du har fått. Hoppas du får en trevlig helg!
Kram Frida

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Så snällt av henne :) Jättefin krok. Vänligen Johanna