fredag 13 februari 2009

Min "lilla" 3-åring

Idag fyller vår lilla Maximilian 3 år. Och eftersom han fick mycket julklappar som mamma "tyckte om" så fick han lite mer presenter som han själv önskade sig nu.
Förutom denna snygga box. Men jag hade fyllt den med lego iallafall ;)


Jag tyckte det var alldeles nyss han var så här liten, min lilla tufs.
Det sägs ju ofta att tiden går fort när man får barn och det är så sant. Och ännu fortare har det gått med lillebror som är 1 år om 3 mån ungefär. Vart tar tiden vägen?


Kram /Marit

23 kommentarer:

Anonym sa...

Ja visst har våra små troll blivit stora :-) Minns det som igår när jag sprang på dig på BB :-) Hoppas allt är bra med er och hälsa Max imorgon från Nora/ kram mia

Hemmalycka sa...

Grattis till den lille, fin låda med lego.
Kram Åsa

Hanna & Hugo sa...

Ja tänk vad tiden går... För fort.
Hanna tyckte det var så kul att gå på Max kalas, å vilken tårta du gjort, supergod =)
Så kul att äntligen få träffa din Carro idag & hennes pojkar...
Många kramar Maria

IKT i min vardag sa...

Det går fort och fortare hela tiden tycker jag. Vet inte om jg har varit här tidigare, men du har en jättefin blogg och gör så fina brädor! Ska fundera ut en beställning och återkommer...

Kram Linda

Bygatan sa...

Men vilken sötnos. Förstår att även mamma är nöjd med den fina lådan med lego;-))

Snygga kläder du visat, ska genast kika in på Ellos, dom har verkligen ryckt upp sig.

Ha en trevlig helg, kram Lena

HAGENS VITA VARDAG sa...

Helt bedårande födelsedagsbarn*ler*
Ha de gott kram
Anna

Anonym sa...

Halloj Marit!!
Vilken härlig blogg du har, följer dig hela tiden :-)
Får gratulera Max på 3 års dagen oxå!
Hoppas ni får en härlig helg!!
KRAM Liselott

Mjuka sa...

Grattis på lillskrutten!
Hjärtkram till dig
Malin

Anonym sa...

Hej vännen!

Ja helt otroligt vad fort tiden går. Minns det som igår när vi träffades för första gången på cafe´t i torsång. Pojkarna var då bara 4 mån har jag för mig. :-)

Jättelyckat kalas idag. Instämmer med Maria. Så roligt att äntligen få träffa henne och barnen.

Puss och kram din Carro :-)

Anonym sa...

Grattis till födelsedagsbarnet. Den lådan var hur söt som helst!
Kram A-S

Kriztin sa...

Vart har du fått tag på den fina lådan???

Kram

Kriztin sa...

Grattis såklart till Max =)

Nettan sa...

Sicken liten sötnos! Grattis så jättemycket till honom!!
Ä ju bra när det blir presenter som båda gillar!;-)
Ha en riktigt bra alla hjärtans dag!!
Kram Nettan

Anonym sa...

Min minsta fyllde 15 nu i veckan
Jag fattar inte heller vart tiden tar vägen
GRATTIS till den söta killen

Engelska Villan sa...

Å, vilken liten sötnos!! Jag vet, visst går tiden fort. Läskigt. Såna där lådor till förvaring älskar jag!!
Kram Anna

gamla skolan sa...

Önskar dig en riktigt mysig alla hjärtans dag ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Lovilin sa...

Grattis till din stora 3-åring!!!
Visst går tiden fort. Min lilla tjej blir ju 3 till hösten och tycker det var alldeles nyss hon var bebis. Nu är ju lillebror här så man känner ju att man måste passa på att njuta av bebistiden, den går ju så fort!

Måste få fråga vart du köpt den fina legolådan?

Trevlig helg!
Kram
Linda

Hem och Lycka sa...

Underbar låda, passar ju perfekt till lego!

kram

Barn & Inredning sa...

Grattis till 3-åringen...tiden så fort ja...det är inte klokt.

Jag kan inte fatta att min äldsta ska bli nio...det är för mig helt ofattbart.

Ha en bra dag
Kram MAlin

Sjabbig men chic sa...

Grattis lite i efterskott till storkillen!
Vilken jättesöt box. Underbart med ljusblått tycker jag.
Och vilken liten goding på bilden.

kram Lisa

Gårdsromantik sa...

Vilken liten sötnos!

Ha en härlig alla hjärtansdag !

Kram Maud

Unknown sa...

Tiden går i ett rasande tempo så njut av varje minut...
Boxen var supersnygg!

Ha en go helg, kram Pia

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken fin låda han har fått. Tiden går i raketfart. Tycker det inte är länge sedan jag hade småkillar och nu är de 15, 13 och 11. Stort grattis till din sotar kille.

Ha en bra alla♥dag!
Kram Ullis