tisdag 21 juli 2009

Till salu!!!




Här kommer två saker som jag har till salu.
Jag får inte riktigt plats med allt jag samlar på mig.

Bild 1 och 2: Jag har hittat 3 st äkta gamla vedkorgar. Vinda och lite små slitna. Precis så charmiga som dom ska vara. Jag ska såklart ha en kvar själv så 2 st är till salu. En är lite större än den andra 45 cm hög, den andra 40cm hög, diametern är ca 54 cm. Passar jätte bra att ha sittkuddar till barnen framför tv:n eller kviltar i. 300:- st.

Bild 3 och 4: En stor pall att ha i hallen och sitta på när man ska ta på sig skorna. Jag har textat ordet Välkommen på båda sidorna. Måtten är 70cm lång, 34cm bred och 40 cm hög. 300:-

Maila vid intresse: maritsvitaskrin@live.se
Jag kan såklart även kolla upp vad det kostar att skicka iväg med bussgods.
Det kommer att dyka upp lite fler saker som jag har att sälja framöver.


Kram /Marit

6 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Jag tycker ditt hem är underbart vackert..njuter av det varje vecka.
Kram Lotta

Tusenfröjd sa...

Åh,så fina! Har redan en sådan själv... men de där randiga sittdynorna skulle passa fintfint hemma hos mig!!! Har letat hos JYSK men hittar inga. Bättre tur en annan gång kanske...
Ha en fortsatt fin vecka!
Liv

syster doris sa...

Ja lite sugen är jag kanske på dina korgar...återkommer!!
Kram T

Bralliz sa...

Hej Marit!
Vilka fina saker du säljer!
Vedkorgarna var härliga :)
Kraaam Alice

Ullis/Leva på landet sa...

Så snyggt det blev när fönstren blev vita. Kan tänka mig att skillnaden är enorm. Vilken härlig lägenhet ni bodde i när ni var i Stockholm.

Kramar Ullis

Sanna sa...

Vilket underbart vardagsrum!!Så fint det blev med vita fönsterkarmar!Underbara saker du visar i detta inlägg också.
Kram sanna