fredag 30 oktober 2009

Ladies night....

Blus från Hm, Kjol Veromoda, heels Din sko


Ikväll ska jag och 5 tjejer på Ladies night. Äta och dricka gott. Och den här outfiten ska jag ha på mig. Jag tycker om den smaragdgröna färgen på blusen och den stora rosetten vid halsen.
Vill ni veta hur det har gått med skorna? Not good.
Efter första dagen så tappade jag känseln i en tå. Och den har inte kommit tillbaka än. Och varje gång jag sätter på mig skorna så strålar det i tån. Och skorna är verkligen inte för små. Jag vet inte va det är för fel, hel mysko....
Men ikväll ska jag ge det ett nytt försök ;) Mange skojar med mig och säger att tån har dött.
Och min lilla Max har blivit febrig över natten. Så istället för mys och lek har det varit ett sjå att få lillebror att förstå att brorsan inte vill leka, utan bara vill sitta i soffan med en filt. Levis gör allt i sin makt för att få lite uppmärksamhet av storebror. När jag var på toaletten så hörde jag ett vrål, kommer ut och får se att Levis sitter på Maxens ansikte.....
Ikväll får Mange ta över medlingen ;)
Kram /Marit

4 kommentarer:

Bygatan sa...

Så snygg outfit inför kvällen!
Tråkigt med tån...känner igen det där fenomenet. Jag kan inte ha för mycket klack, endast två timmar om jag sitter ganska stilla, så jag får för det mesta vara "plattfotad".

Ha en supertrevlig kväll!!

Kram Lena

Fru Fly * Heidi sa...

Kjempefin outfit for partykveld! Kjipt at skoene ikke passer, de var jo så kule! Håper at kvelden din blir bra uansett! Klem fra Heidi

Signe 1 sa...

Hello snygging! Superfin outfit som vanligt! Ja ibland så är det skönt att lämna över medlingen till männen, hihi. Ha en kanonkväll!! Kram Sofia

♥ Fyra årstider sa...

Vilken pudding. Gud vad du är sööööttt! Tidningen med dina skyltar kommer i aftonbladet..ännu vet jag inte vilket nummer, men det blir nu till jul. Kul!
Kram Lotta