måndag 24 maj 2010

Projekt på gång



Jag håller på med ett litet projekt hemma som innefattar
  • En tavla som jag beställt från duktiga Emelie
  • Loppis ram
  • Tapet rester
  • Min torso som jag fixat till förut

Dom fina tapeterna kommer från Sandersson och är rester som jag flirtat åt mig från målarna på förra projektet i Uppsala. I våra nya stora Lindexbutiker så tapetseras provrummen med dessa skönheter. Vill ha, vill ha, vill ha!!! Men dom är dyra, ca 1300:- rullen. Skit.....

.Nu är jag tillbaka i Östersund igen. Pojkarna vinkade av mig vid tåget igår kväll. Vår helg var hur mysig som helst. Vi blundade åt det stökiga huset och åkte iväg till stugan. Höjdpunkten var när pappa fångade en fisk i håven. Då var pappa den stora idolen. Och pojkarna tog sitt första dopp i sjön. Dom skulle säkert kunna bada i en vak om dom fick.

Kram /Marit

2 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Spännande att se vad du ska göra!=)
Lät som en toppenmysig helg! Ibland är det skönt att blunda för röran man kan ha hemma och åka iväg;)

Kram
Adela

agnes stig sa...

Jag håller med, det låter spännande och vill gärna se mer!! Nyfiken! ★
Kram Annika