fredag 4 juni 2010

Bryggan






Här kommer lite bilder som Hanna tog på oss vid bryggan. Min Mange är borta i helgen och ni som läst min blogg ett tag vet ju att jag brukar hitta på lite bus när han är borta. Typ sånt som han sagt nej till men som jag ändå gör. Tex måla kakel och vitvaxa bänkskivan i köket.
.
Den här gången hade jag såklart också en grej jag ville göra. Men jag har ingen lust att vara inomhus. Och utomhus håller pappa på att lägga sten ändå. Det hade jag kunnat börja med annars bara för att få det gjort. Istället åker jag och pojkarna till stugan med brorsans fru Erika och kusin Felix imorgon bitti.
.
Ha en toppen helg i solen tjejer. Själv måste jag bättra på brännan inför den kommande semestern så jag inte bländar alla på stranden. Förresten gick det superbra på loppet förutom att röda veckan bestämde sig för att komma efter 1km. Men det var bara att springa på ändå. 31.44 på 5 km med dom omständigheterna. Innan sommaren är slut ska jag vara nere på 29min
.
Kram /Marit

5 kommentarer:

Signe 1 sa...

Kanonfina bilder Marit!! Vad fina ni är:-) Ha en fab helg nu! Kram Sofia

Anonym sa...

Hej! :)

Såg en väldigt lik kille i pendeltåget igår. Han gick av i Upplands Väsby. Kanske din Martin? ;)

KRAM starmama
http://starmamas.blogg.se

In my house sa...

Halloj,,,, så fina foton.... Ni passar verkligen varandra, utseéndemässigt,,,, fin fina... Nu sitter vi i bilen, påväg på tripp, bla till johanna vintage =)=) självklart har ja datan i knät.... Synd att du bor så långt bort!!!! =(



Kram josse

Det vita dårhuset sa...

Men nu vill jag se veckans outfit Marit! Gärna då den du hade när du sprang blodomloppet *fniss*

NÄ...jätte vackra kort på bryggan!

Ha det/ Erika

Jordgubbar med mjölk sa...

Åååååh bilderna är så vackra, fyllda med kärlek och stämningsfulla att jag vill gråta en skvätt... Ni är så fina!

Kram M