onsdag 16 februari 2011

Vårnyheter

.
Här kommer lite vårnyheter som jag är sugen på, de finns i butikerna just nu.





Jacka i fjällräven stil som jag varit in och kännt och klämt på ett par gånger. Kan bli ett riktigt bra alternativ till skinnjackan. Finns hos HM.


Byxor/Lindex
Blus/Lindex

Blus/Gina tricot


Poncho/HM


Tröja/Åhléns
Halsband/Indiska

,
Hej på er
Idag har jag och min regionskommunikatör byggt om interiör rummet. Det blev så himla bra. Vi provade ett helt nytt koncept med att hålla ihop serier som är samköpta. Det blev mycket tydligare när man ser att hatthylla, skohylla, galge och korg passar ihop. Det är så roligt när man bygger om och det blir så bra.
,
Kram /Marit

2 kommentarer:

Jenny sa...

Åhh, armyjackan var jättefin!!
It´s a must-have;)

Tack för en fin blogg!

Kram

Mina drömmars hus sa...

Gah, så mycket fint. Har så svårt att fokusera på vårkläder när vädret är som det är.
Snart helg igen, ha det bra
AC