fredag 18 mars 2011

Om mig

Blus/HM (gammal)
Kavaj/ HM
Byxor/Åhléns




Jag har blivit utmanad av gulliga Linda att berätta 8 saker om mig själv.
.
  1. Jag är så glömsk, och det kombineras med nästa punkt.
  2. Jag är jätte slarvig. Jag glömmer papper här och där, slarvar bort nycklar och plånböcker. Det är ett under att jag inte har glömt barnen nånstans.
  3. Jag ÄLSKAR vin och god mat
  4. Min bästa sida enligt mig, är att jag är väldigt envis, enligt Mange är det min sämsta sida.
  5. Jag är väldigt rak och ärlig, både på jobbet och privat. Men på ett snällt och ödmjukt sätt måste jag tillägga;)
  6. Min mamma har satt en egen diagnos på mig, adhd-light. Ibland håller jag nog med. Glömsk och svårt att koncentrera mig. Jag kommer aldrig ihåg var jag lägger saker. Den här punkten hör ihop med nr:1 och 2
  7. Lägger mycket pengar på mitt hår. Men det är värt varenda krona.
  8. Jag lyssnar fortfarande på samma musik som i högstadiet, Counting Crows, Jewel, och Sister Hazel. Lyssnar såklart på en massa annat men tycker fortfarande dom är lika bra som då.

Ikväll blir det tjejkväll med bästa tjejerna. Kebab och rödvin, supermysigt

-

Kram /Marit

7 kommentarer:

Jordgubbar med mjölk sa...

Hihi det är faktiskt lite just den bilden jag fått av dig! Lite som en virvelvind kanske? På ett bra sätt såklart! ;-)

Hoppas ni får en riktigt mysig kväll tillsammans, tjejkvällar behöver man emellanåt!

Kram Miriam

Tant Johanna sa...

Tack snälla för kommentaren inne hos mig! Jag brukar kika in hos dig och gillar din blogg mycket.

He en fortsatt härlig helg!
Kram Johanna

Kviddevitt sa...

Älskar med Jewel! Kram till dig så här på lördagskvällen :)

BelovedbyLinda sa...

Vad kul att du antog utmaningen fina
Marit :))! härliga kommentarer om dig, är också väldigt rak :) vad roligt att ert hem ska vara med i lantliv, såg jättefint ut!! Ha en jättego lördag!! KRAM Linda

TIDSOPTIMISTEN sa...

Det märks att du lägger ner pengar på ditt hår, det är verkligen superfint. Jag var lite för snabb idag och lämnade samma utmaning till dig på min blogg innan jag hann se att du redan fått den ;)
Hoppas iallafall att du haft en trevlig helg!
Kram F

erikasgulahus sa...

Hej min goa svägerska...hoppas att ni hade en mysig kväll....synd att jag inte kunde vara med...men det blir väl fler gånger...du har bra koll på dej själv...söta slarviga DU. Kram Kram

sandra s sa...

Hi hi när jag läser punkt 1 till och med 6, känns det som jag skrivit om mig själv, stämmer på pricken=)

Kram Sandra