måndag 13 juni 2011

Mallis













Paellan från restaurangen Bistro Mar i Alcudia är himelsk......



Vi kom hem från Mallis i Lördags morse tidigt tidigt. En semester med både sol, bad, regn, åska och underbar mat. Både jag och Mange tycker det är mysigt med åska så det gjorde inget. Däremot vill jag ju gärna vara brun när jag kommer hem från semester så jag brände på lite väl hårt när solen var framme..... Varför gör man så;)

Barnen älskar att vara på stranden och många snäckor var med hem i väskan, synd att jag inte kunde packa med paella.


Kram /Marit

12 kommentarer:

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Ljuvliga bilder Marit!
Måste fråga, hade du möjligtvis gul tröja en dag och bodde på vingcentret?

Kviddevitt sa...

Ljuvliga bilder! Ser att ni haft en fin semester tillsammans. Underbart.

Mmmmm, jag tror nog också att vi har lika smak :) Du inspirerar verkligen!

Håller faktiskt med ang. tishan. Men min råkade hamna i torktummlaren dessutom så då har jag väl lite mig själv att skylla? ;) Tack för tipset om fler färger.

Kraaaaam.

Annas hjärtan sa...

Å, underbara Mallis! Bistro Mar är ju min & Mattes bröllopsrestaurang så jag vet vad du menar :-) Välkomna hem då, gillar ni åska så lär ni ju trivas *s* Kram!

Hemmavid sa...

Ser ut som om ni haft det super på semestern!

Kramen Jenny

Ett hus i vitt sa...

Hej brunis!! Åh så mysigt för er!! Härligt med semester med sol o bad. Här blir det bilsemester till Danmark i sommar :-D.

Kramis,Anette

emmelisvitahem.webblogg.se sa...

Ni ser ut att haft det riktigt skönt när vi vart iväg!!

Härliga bilder.

Pss, sen så tyckte jag att du var fin i din bikini..

kram emmeli

Aina sa...

I've been following your blog since last year and I'm very happy to see that you and your family are visiting our island! I hope you have a great time (The weather is not as good as it should be), and keep bloging, thanks!

Livet på landet sa...

Underbara bilder, ni ser ut att njuta!
Kram Helena

Anonym sa...

Inredningstråden på Facebook. Köp, byt & sälj.

För oss som har högar av kuddfodral i garderoben. Vi som möblerar om och får en och annan möbel över. Vi som ständigt är på jakt efter nya fynd och aldrig får nog av inredning.

http://www.facebook.com/home.php?sk=group_226333170729396&ap=1

Nallebr.. sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Nallebr.. sa...

Men va trevligt!! Kom också hem från Alcudia i lördags:) ja vädret var ju ingen höjdare när man vill bättra på brännan.. brände mig massor jag med..

Nallebr.. sa...

får man fråga vilket hotell ni var på?