lördag 30 juli 2011

Ny header








Har ni sett min nya ursnygga header? Dessa 3 valde jag mellan..... Tyckte ni jag valde rätt?


Denna super duktiga och framförallt gulliga bloggare är det som har hjälpt mig. Det är även hon som gjorde min förra header.

Och denna gång fick jag bara ett mail där hon frågade om jag inte ville ha en ny :-) Hur gulligt är inte det? Vi har aldrig träffats men ändå känns det som om vi gjort det på nåt vis.

Återigen så känns det som om hon "nailed it" och som om det verkligen är "jag"

Tror alla bloggare håller med mig i att utseendet på bloggen är viktig, och alla bilder som visas har noga valts ut. Så jag är så tacksam för att jag får hjälp då jag själv är urkass på Photoshop och sånt ;-)


Kram /Marit

6 kommentarer:

Sofia sa...

Wow, den är "DU", det du förmedlar här på din blogg. Bra och rätt val tycker jag.

// Sofia daggdroppe

Emelie sa...

Skitsnyggt! Du du du... =)
kram Emelie

Mitt skabbiga chica hus sa...

Alla 3 är helt fantastiskt fina! Knasig som jag är ser jag framför mig en 4 variant för jag tycker den översta var supercool. En variant med utgångspunkt från den där man lyft upp rubriken lite så den linjerat i överkant och gör plats för 3 små stående bilder under för att få in inredningskänslan och det blå. Bilden med dig och jeansen. Jeanshögen i mitten och sen lampan. Jag tyckte det blev så himla personligt coolt med den stora teckningen på dig.

Men alla är urfina, verkligen.

Ny header står på min to do list också! Är ju inte så shabby chic längre så det är ju ett dilemma;-) tänkte lägga in My shabby BUT chic house och få in lite mer bling bling och svart/vitt TineK style. Men det får bli efter semestern...:-)

Kramar från Kolmården!
Mia

Johanna Stålros sa...

Så fin- helt rätt!!! Vilken fin hjälp....Kram J

Madame Vit sa...

Skulle jag rösta skulle det bli på nr 1 =) alla är riktigt snygga.Men är svag för det "enkla" =)

Kram Fia

17doors sa...

Jättefin! Sen tycker jag också mycket om namnet på din blogg.
Hälsningar
Ulrika