lördag 27 augusti 2011

Kollegor och shopping

Klart man måste shoppa när man är bortrest. Min höst verkar gå i rost, tegel, svart och potatis färger
Monki och Åhléns

Oversize kavaj från Åhléns med fin skärning



Våran resa till Umeå är bland det roligaste jag gjort. 9 timmar i en minibuss full med skitroliga människor. Det var allsång och skämt heeela tiden. Hela veckan har faktiskt varit skit rolig. Man skulle ju kunna tro att man kommer hem utvilad efter en vecka på hotell, men icke. Fint väder och uteserveringar med öl varje kväll :-)


Hoppas verkligen jag får åka iväg med dessa underbara människor igen. Butiken i Umeå blev jätte fin kanske jag också ska tillägga.



Min roliga och snygga kollega Hensh, Skitcoola Sara och regionskommunikatören Ella.

Tette, som är precis som jag, flummig och galen och sötnosen Annika


Kram /Marit


5 kommentarer:

Anna-Panna sa...

Vad härligt!! Är ni alla butikskommunikatörer/dekoratörer?? Eller vad har ni för titel?? Verkar aproligt. Jobbade i butik "förr" o tyckte alltid att dekorationsarbetet var/verkade roligast(inte alla butiker man fick ta del av det tyvärr).

Att ha bra kollegor - är det viktigaste!
Kram.

Marits vita skrin sa...

Jepp.
Kommunikatörer hela bunten från olika butiker runt om i våran region.
Otroligt skoj att jobba ihop med andra som är lika som en själv och man får inspiration av varandra när man är iväg och jobbar sådär.
Butiksjobbet är ett roligt jobb när man får träffa människor hela dagarna.

Mvh Marit

Två systrar sa...

haha..man blir sällan utvilad efter "jobbaktiviteter" Härligt med bröllopsplaner..det var bland det roligaste jag gjort,lätt beslutsångest! Du kan ju kolla lite på vår sida och så länkar vi till en underbar bröllopssida hos oss( i högerspalten) som du kommer älska!!! Miljoner inspirationsfoton!! :-) Kram C

Julia sa...

Det verkar som att du har haft det kanonkul! Och vilka fina saker du fick med dig hem!! ;)

Engsroom sa...

Ja vad kul vi hade det, och så bra det blev när det var klart!
Kram