söndag 21 augusti 2011

Köpenhamn




Vi åt på en mysig restaurang i Nyhavn med en gubbe som spelade dragspel i bakgrunden.




Myser på Tivoli och väntar på att Mads Langer ska börja spela. Herrejisses va bra han var. Han måste jag vi fler gånger har vi bestämt.



En mycket lycklig Marit på Lördags kvällen i en skitig spegel på en restaurang.


Hej på er.


Vi har haft en helt underbar helg i Köpenhamn, jag älskar den staden. Vilken shopping lycka.

Helgen har även varit underbar då Mange friade!!!


Ja, nu var det inget romantiskt gå-ner-på-knä-med-ring-frieri eftersom vi har varit förlovade i 4 år. Det var på en parkbänk mitt i Köpenhamn natten med mycket skratt och knas runt i kring. På ett Marit och Magnus sätt kan man säga.

Så någe mer lyckligare än såhär kan man nog inte bli :-)




Åker till Umeå imorgon och jobbar ett par dagar så när vi kom hem på idag på em har vi bara myst med grabbarna i soffan ända till kvällen. Och nu ska jag nog hämta dom till våran säng så jag får mysa lite mer innan jag ska åka igen.....




Kram på er härliga läsare


från lyckliga Marit

25 kommentarer:

Elina sa...

Å jag vill också åka till Köpenhamn! Såg ut som en mysig tripp :-)

Elina

dsign & inredning sa...

Grattis Marit! <3
vilken lycka! Äntligen! ;)
Kram lena

Emelie sa...

Grattis! Oh, Köpenhamn som är så mysigt! Trevlig restaurang där man får hela stekpannan på bordet ;)

//Emelie

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Åh vad underbart, och i underbara köpenhamn½!

Kram och grattis!

Moodboardwithflowers sa...

Äntligen Marit!!! Så underbart... ska bli så kul att se dig i vacker klänning pinglan!!!

Camilla sa...

Först och främst Grattis!! :)

Jag kikar in din blogg då och då.. och blev lite nyfiken nu när jag läser att ni också varit i Köpenhamn. Jag och min darling var också där, åkte hem igår :)
Visst är det en underbar stad, jag kan inte få nog :D Och om jag ngn gång ska flytta från denna "håla" vi bor i nu så får den banne mej bli till Köpenhamn :D

Julias vita drömmar sa...

Åååååååh, grattis till er!
Längtar tills jag får se dig i din bröllopsklänning. Jag har som en känsla av hur vackert det kommer att bli.

Många kramar/Julia

Hem och Lycka sa...

Stort stort grattis, underbart!

kram Mia

erikasgulahus sa...

Ja då hörde svägerskan rätt då...GRATTIS!!!
Kramen & ha en bra dag!

Anonym sa...

Grattis! Så roligt!

Sofia

Johanna Dolk sa...

Grattis!

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Grattis Marit va härligt!!
Då ser vi fram emot att få följa bröllopsplaner och bröllop då ;)

Kram!

Emelie sa...

Grattis grattis grattis lyckliga du!!!!

kram emelie

Anonym sa...

Åh grattis! Låter som mig och min sambo. Efter flera år som förlovade så friade han vid köksbordet på påskafton! Opretensiöst, mysigt och underbart :)
Mvh Linda

Erika sa...

Grattis. Vad roligt, det du önskade dig i födelsedagspresent om jag inte minns fel. Vi hade inte heller något romantiskt frieri. Utan en vardagkväll i köket bestämde vi oss. Och det funkar än så länge :-)

Kram

Anonym sa...

Grattis! Var på tiden :)

///Sofi

Anonym sa...

STORT grattis!! Precis vad du väntat på ju :)

Mvh Malin

Huset i bullerbacken sa...

Grattis Marit!!
Vad roligt för dig/er. Det är en helt galen underbar dag ni har framför er.

Lycka till med allt och jag ser fram emot att läsa om all planering mm.

Kram/ Anna

Sofia sa...

Grattis så roligt!! Och jaaaa, då blir det kanske lite bröllopsyra här inne hos Marits vita skrin. Det ser vi läsare fram emot mycket:)

Kram / Sofia daggdroppe

Veera sa...

Grattis! :)

Annis sa...

Säger som gert fylking: ÄNTLIGEN!
Grattis till er!

Min lya och jag sa...

Ett STOOOORT grattis...
Kommer bli så kul att följa dina/era bröllopsplaner....Å jag e helt övertygad om att du kommer att bli en underbart vacker brud :-)

//L

Anonym sa...

Hej Marit!
Läser ofta din blogg men lämnar aldrig några kommentarer, ingen aning varför om jag ska va ärlig.
Stort grattis till er båda iaf!
Jag är lyckligt nygift sen två veckor tillbaka. Efter 12 år tillsammans och 2 år som förlovade så bestämde vi en dag hemma vid köksbordet att vi skulle slå till. 4 månader senare hade vi ett fantastiskt bröllop på alla vis.
Kram Veronica Klämmesbo/Tidaholm

My Secret Rooms sa...

Ibland funkar inte kommentarsfältet, nu prövar jag igen: varmt grattis!!!!!!
Bröllop - vad jätteroligt :-)

Vilken fin brud du kommer att vara!

Hallakulle sa...

Stort grattis!!!
Köpenhamn är en magisk stad. Jag förlovade mig med min darling på kajkanten i Nyhavn.