torsdag 18 augusti 2011

Söta Marie

Stolen utan tyg är sommarens favorit loppisfynd för 25:-

Måste köpa markistyg snart.



Ser ni mina fina ljusslinga som jag efterlyste på bloggen för ett tag sen. Det är lite svårt att se mot himlen. Jag fick faktiskt hjälp av flera gulliga bloggläsare. Men det var Marie med bloggen Hem och Harmoni som hittade en slinga till mig och skickade iväg den så jag hade den bekvämt i min postlåda. Vilka underbara hjälpsamma människor det finns, tusen tack.


Här hemma har vi precis packat klart för en love-weekend i Köpenhamn :-) Längtar......


Kram /Marit

6 kommentarer:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

vilken underbar Marie♥ tur att det finns människor med så STORA ♥..
det är så fint med sådana där solcells lampor , syrran har dom stora vita..'
Hoppas att ni får det riktigt mysigt i Köpenhamn..NJUT.
Kram på dig!

Hem och Harmoni Marie sa...

Men du gulliga söta... va rart du skriver!
Du har gjort min dag! ♥

Ha en underbar weekend i vackra Köpenhamn!
Puss o kram!
Marie

Eva sa...

Hej!
Love-weekend i Köpenhamn? Bor nästan vid brofästet och skulle gärna vilja få lite tips om var ni bor mm - vi är så dåliga på att "åka iväg själva" utan barn.

Kram

rosenälvorna sa...

Ha så trevligt i Köpenhamn(lita avundsjuk på er) och tack för tips på jeans, behöver också ett par som kan lyft upp bakdelen lite ;) Christina

Lilla huset på prärien sa...

Ha en riktigt härlig helg i Köpenhamn! Hoppas att det inte regnar på er! Här öser det ner just för tillfället... :(

erikasgulahus sa...

Hej gumman...hoppas att er helg har varit underbar....hm jag hör klockor som klämtar...är det bröllop på G snart??
Puss på dig från mej...