söndag 28 augusti 2011

Tjejmilen

En svettig Marit efter en "femma"


Shit pommefritt


Jag ska ju springa tjejmilen på Lördag, jag och 3 tjejkompisar. Jag har sprungit och tränat bra sedan i Mars. Det har blivit 3-4 löpningar i veckan. Men sen kom semestern vecka 28. då tränade jag bra och även vecka 29 var ok.

Vecka 30 åkte jag och Carro till stugan och solen strålade. Den veckan sprang jag bara 1 gång. V 31 så var de ännu soligare och oops, ingen löptur.

Sen har det bara rullat på. 30 års fest, Köpenhamnresa med vin och öl. Och nu 1 vecka i Umeå med öl på kvällarna. Hur sjutton ska det här gå....


(En liten hemlis, jag har aldrig ens sprungit 1 mil. Som mest 7 km, haha)


Kram /Marit

8 kommentarer:

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Duktiga Marit det kommer du fixa galant!

Vad kul att följa er bröllopsplanering!

Ida sjöstedts klänningar e ljuvliga..
Hoppas du hittar ngn i en second hand..

Kram

sussi sa...

Åh det kommer gå så bra. Lycka till kram Sussi.

Emelie sa...

Haha vad jag skrattade nu...men vet du vad? Jag tror att det kommer gå galant. På envishet kommer du runt och jag är säker på att du kommer ha kul också!!!

kram Emelie

Mitt skabbiga chica hus sa...

You go girl! Har fått en fribiljett så jag funderar faktiskt på att ställa upp...:-) ska försöka ta mig till Cos ons/tors lunch. Inga problem att lägga ut.
Seså, ut och spring nu:-)
Kram!

Träna, träna,träna och hälsa sa...

Klart du grejar det kom och kör med oss ikväll så får du en rejäl genomkörare och några joggpass i veckan så blir det nog bra!
Ni peppar varann när ni är flera!

kram Marie

Helena sa...

Hej Marit!
Lycka till, jag är full av beundran! Jag började också springa i höstas men jösses vad många pauser i springandet det blivit under året...
Helena

Inredningsfrun sa...

Jamen det kommer att gå galant ska du se. Du kommer att ha så kul så du kommer säkert att springa på ren vilja i slutet. Å tänk bara känslan efter loppet när du KLARAT det. Härlig känsla!

KRAM och lycka till!

// Inredningsfrun

Barn & Inredning sa...

Detta fixar du...det ser ju bra ut iaf...
Lycka till
Kram Malin