fredag 18 november 2011

Accessoarer



En cool accessoar kan verkligen förhöja vilken outfit som helst, och jag älskar verkligen halsband.


Det här halsbandet såg jag på våran snygga makeupartist, Sophie, på jobbet. Och jag fick lov att springa och köpa det själv. Det kommer från Glitter och kostar under 200:- Det tycker jag är super billigt eftersom den höjer varje enkel outfit med 100%


Vi har precis ätit Älgstek med apelsin & enbärsstekta morötter& portersås. Det har varit viltvecka från Prioleva den här veckan. Vi har njutit av lyxmat varenda dag känns det som. Regnbåge, vildsvinskotlett och viltskav. Hur gott som helst. Och det bästa är att vi har haft matlåda dagen efter varje dag också. Det kallar jag ekonomiskt eftersom matkassen kostar 800:-


Kram /Marit

10 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Jättesnyggt halsband!

Önskar dig en finfin helg Marit!

Kram Jes

ansku sa...

Så fint halsband!!! Och härligt med matkasse! Önskar det skulle finnas möjlighet till en sådan här oxå.. men men.. bor man mitt i ingenstans, så kan man inte förvänta sig så mycket.. ;)

Ha en riktigt skön helg!

Kram på dig

Lisette sa...

Fin fin blogg! Kommer snart igjen, ses innom hos meg neste gang?

Shopstop-Ann sa...

Supertufft halsband! Och snyggt läppstift också!
Den där matkassen låter som nåt man borde önska sig i julklapp... ;-)

Room of karma sa...

Låter helt ljuvligt! Vi älskar också vilt i denna familj! Kanske kan du bjuda på lite bra recept på vilt, det är alltid välkommet:)!

Ha en fin helg!
kram CC

Fröken Kvalster sa...

Ja men gud vilket snyggt halsband. Det får jag ta mig en titt efter :-)
Kram

Elin sa...

Sophie är ju helball (och snygg!!!) varje dag hon. Så bra att ha en makeupartist på jobbet som man kan fråga om råd tycker jag!

irma´s uthus sa...

Har du hittat skor? Kan rekommendera www.R.M. William.com låga boots med grova sulan. Jag har haft mina i 10 år!! bli bara snyggare.... finns på byxshopen i Falun bla, skitdyra men ljuvliga året runt.kramizzz

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Så snyggt det är! Du gjorde rätt i att springa iväg och köpa ett! Kram och ha en bra vecka!

Anonym sa...

Älskar din lugg!!