måndag 28 november 2011

Adventsmys






Lite bilder från advents myset igår. Levis gillade att "pynta" skarpt och tyckte vi skulle hänga upp stjärnor i varenda fönster. Nu pyntar vi inte så överdrivet här hemma hos oss. Lite kuddfodral och nån matta som byts ut och stjärnor i endel fönster, och kransar på ytterdörren och grinden såklart, och lite nya blommor i krukorna.


Det var några som la märke till att jag såg lite smalare ut :-) Jippi!!! Har faktiskt inte gått ner så mycket i vikt. Men det är desto fler centimetrar som försvunnit. Älskar att känna mig stark och fit. Plankan och styrketränings övningar is the shit alltså brudar.

Imorgon får vi fin besök på Åhlens butiken i Borlänge. Emma Wiklund fd Sjöberg kommer till oss och ska utbilda personalen om hennes egna skönhetsmärke Emma S. Ska bli superkul att få träffa denna vackra kvinna. What to wear är ju bara frågan nu?????


Nej, nu ska jag rota i garderoben och köra ett kettlebell pass framför tv:n.


Kraaaam /Marit

6 kommentarer:

Vita Vardagen sa...

Vilken stor och härlig stjärna ni har i fönstret :)
Hoppas du har en fin måndagskväll!
Kram Johanna

Casa of Mia sa...

Så adventsfint:)

Bodil sa...

Så fint du har gjort. Jätte mysigt!
Ha en bra dag på jobbet, så kul!
Kram från andra sidan plurret.

Anonym sa...

Tack! Nu blev jag inspirerad att gå ner några kilon. Jag är nyfiken på hur du kör med kettlebellen? Går du efter något speciellt program? Lust att bara nämna några övningar du gör? Jag har gjort en övning på ett pass men det är ju rätt vanligt redskap nu verkar det som. Har du ätit nyttigare också? Hur ofta tränar du? Behöver inspiration!

Jättefint pyntat förresten. Advent är supermysigt. Ha det gott!

kram Emma

Anonym sa...

Skulle bli sååå glad om du gav oss lite träningsövningar för oss nybörjare:) Själv kör jag plankan varje dag sedan en månad tillbaka och ojojoj vilka resultat man har fått... tips, tips, tips tack:) Tack för härlig läsning.
Alexandra

Emma sa...

Hej!

Jag har också en kettlebell och undrar hur länge du kör med den och hur många övningar du kör? Kul att höra hur andra gör eftersom att jag precis börjat.
Kram.