måndag 14 november 2011

Nya höstskor










Alla bilder kommer från Scoretts hemsida


Jag vill desperat ha ett par nya låga höst skor, elle mina fötter vill det iallafall. Dom är trätta på att gå i klackar varje dag på jobbet.... Alltså mina klackar är inte höga men det känns efter 9 timmar spring. De 2 översta är från Vagabond. Min kompis Ellie var hem i helgen och hälsade på och hon hade på sig Dr marteens look aliken, kan inte riktigt släppa dom. Jodphursen är också snygga och de paret längst ner gillar jag också, dom skulle vara riktigt snygg till klänning....... Gaahhhh, help me!




Det gick bra på Handbollsmatchen förresten. Vi förlorade med bara 4 "bollar" mot serieledarna som tränar ca 3 ggr i veckan mot våra ynka 2 träningar som vi haft. Jag har drömt om handboll ända sen i Lördags så jag längtar till träningen imorgon kväll. Men nu blir det hemma-träning med vikter och pilatesboll :-)



Kram /Marit

12 kommentarer:

BelovedbyLinda sa...

Snygga shoes!!! Dem längst ner var en riktig hit :)

Åh kul med handboll! spelade i Sävehof när jag var liten! Saknar det :)

Ha en mysig kväll!!

Kramar Linda

Anna sa...

Jag har dem i mitten fast i brunt och är jättenöjd, otroligt sköna, snygga och till ett mycket bra pris :)

Ha en fin kväll!!

Anna

Kviddevitt sa...

Det nedersta paret!!! Gahh!!! De vill i alla fall jag ha! Måste kolla upp.... tack för tips :)

Tidsmästarinnan sa...

O hjälp, jag gillade alla... hmmm, om man skulle ge sig iväg till Scorett imorgon på lunchen?!
Vilka idéer man fick här nudå :-)
Kram
Susanne

Anonym sa...

Dom översta såklart ;-) eftersom jag själv precis köpt sånna. Passar skitsnyggt till stuprörsjeansen oh söta klänningen m tightsen dvs till det mesta. Och fötterna mår finfint i dem:-)
/ Marie fr Ö-bro

Anonym sa...

Hej Marit!

Jobbar natt och hittade på din blogg:) Vad roligt att du børjat spela handboll igen! Och skorna længs ner var snyggast.
Kram Sofia Carlson (Utkiksvægen 5) :)

Birgitta sa...

Kan varmt rekomendera Jodphursen:)
Så sköna å snygga till allt.

ansku sa...

Tyckte om de i mitten och de nedersta! Själv är jag så tråkig och går mest i mina UGGs/EMUs.. och Hunter stövlarna förstås :0.

SÅÅÅ himla snyggt det blev med den nya väggen och tinek lampan!!!! Bra jobbat ;)

Kram på dig

Ansku

Jenny sa...

Jag håller på dem på sista bilden, sjukt snygga var dom!!!

Anonym sa...

Hej Marit!
Jag tycker utan tvekan de översta.

Kolla in de som Ecco har, ser i stort sett likadana ut men är jättefina och sköna.Ecco har ganska ofta en avdelning hos din sko.
Hälsningar Susanne i Oskarshamn

Jes/Vita villa vila sa...

Snygga!

Kram Jes

Träna, träna,träna och hälsa sa...

Gillar kängorna provade liknande men dom var INTe sköna, jodhpursen är väl lite tråkiga kan jag som fd hästtjej iaf tycka, men dom längst ner är ju skitsnygga står Marit på dom(eller Marie).......
du är så duktig och sköta dina träningar, hoppas du kommer imorgon....kram