tisdag 22 november 2011

Stil inredning och design

Facettljuskopp från Tine K, vill helst ha många i flera färger



En stor härlig bricka på 60 cm i diameter att sätta på väggen som dekoration.


Vackert armband från Kalabalik


Flätad skinn väska i snyggaste färgen


Ögonfransserum som gör fransarna både längre, tätare och mörkare och det funkar faktiskt. Jag har provat så jag vet.


Visste ni att Stil inredning och design har 25% på hela sitt sortiment. Dom firar 1 år och ger oss denna generösa rabatt. Dessa 5 är iallafall mina favoriter som skulle göra mig och mitt hem liiiiiite snyggare ;-)


Kram /Marit

4 kommentarer:

BelovedbyLinda sa...

Hehe har redan lagt en beställning! Så mkt snyggt!!!

Ha en mysig dag!

Kramar Linda

Casa of Mia sa...

Håller med, allt är snyggt kram

Unknown sa...

I just found your blog and I´m thrilled. It´s stunning. I love your wonderful home.
Hugs from Germany,
Tanja

Anna sa...

Tack för tipset!!

Har sneglat på en lykta hos dem ett tag och detta avgjorde saken, nu betälld :)

KRAM