tisdag 20 december 2011

Love Lace




Lite underklädes tips hade jag ju lovat.

Alltså, jag klarar inte av stringtrosor. Det är ju så oskönt. Det kanske är fel på min rumpa men det går bara inte. När jag var yngre kunde jag ha string, men inte nu. Nånting har hänt, eller så har jag blivit bekväm helt enkelt. Men snygg vill man ju fortfarande vara, kanske lite sexig också tillochmed. 
Jag har hittat ett par snygga, sköna, sexiga och bekväma trosor *lycka*
Dom kommer från Björn Borg och heter Love lace. Dom ligger i en liten cylinder i plast. Och jag ångrar att jag inte köpte flera när jag var på Åhléns city sist. Jag ha stl M och dom var helt normala i storleken. 
Jag matchar spetstrosorna med min favorit bh från Passionata i spets, nu när man vill vara lite extra snygg under ;-)

Kram /Marit

5 kommentarer:

Livet på landet sa...

Haha, jag kan inte heller ha string längre..det är oskönt! Jag tror att man får öva & vänja sig, men jag kör oxå med "vanliga" trosor numer!;)

Kram Helena

Huset i bullerbacken sa...

Kan bara instämma ang. stringen, så fruktansvärt oskönt! Men jag tror att man stod ut mer lite osköna underkläder när man var yngre. Jag kör bara hipster nu för tiden, jag tycker de är både snygga och sexiga.

Vi har precis plockat ur Mejas rum och nu vill jag börja riva i tapeter och golv :) Längtar tills man börjar se resultat.

Kram/Anna

Mitt skabbiga chica hus sa...

Lyllos Mange säger jag bara:-)
Och vad är det som händer med string när man fyllt 30?
No can do liksom. Halvstring funkar dock, lite över halva skinkan.

Kram!

Eva sa...

Snygga underkläder. Gillar bhn utan massa fyllning jag inte kan med.
Härlig blogg
Kram evalevabo

Sophie sa...

Superfina. Klickas hem pronto!