onsdag 21 december 2011

Ny illustration



Söta mamma gav mig ett platt paket häromdagen, innan jul och allt. Hon hade hittat den på "nån sida på internet" och tyckte att den passade mig. Klart den gjorde den fina fina illustrationen :-)
Det tråkiga är att jag inte vet vem som gjort den. Jag ska be mamma kolla upp det, eller kan du lägga in en länk i kommentarerna, mamma? (säkert kan hon inte sånt, men jag chansar ;-)
Jag lägger in länk sen i efterhand.

Fullt ös på jobbet dessa dagar, tror det tog mig 1,5 timme att klä 2 barndockor och vika några högar idag. Så jäkla skoj. Älskar när det är så här galet mycket, glada människor (nästan alla) och glada medarbetare. 
Varmt välkommen in på Åhléns Kupolen i Borlänge om du har vägarna förbi Dalarna nu till Jul!

Kram /Marit

10 kommentarer:

Bodil sa...

Vilken läcker illustration och vilken snäll mamma du har.
Kramar från andra sidan plurret.

Johanna Stålros sa...

Så synd att du håller till ända borta i Borlänge;) hihi
Illustrationen är toksnygg! Kram Johanna

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

jätte fin tavla..snäll mamma...ha det så gott.kram♥

sandra sa...

Super snygga illustrationer du har på väggarna. I like it a lot.

Härligt med lite fart och fläkt och trevliga människor:)

Kram

Anonym sa...

Så sant, jag vet inte hur man länkar, men sidan heter "signerat.se", sök under konst & kort. Konstnären heter Tanja Metelitsa. Hon har en egen sida också - tanjametelitsa.com.

Marits vita skrin sa...

Härligt morsan :-)

H A N N A S - F O R M sa...

Så fin illustration, vilken snäll mamma du har! Jag önskar dig och de dina en fin jul Marit! Såg dina underbara tallrikar nedan, vet du vad den serien heter...för dom är gamla va?

STOR JULKRAM
Hanna

In my house sa...

Önskar dig en riktigt mysig JUL


Kram josse

Petra Sandra sa...

Den fanns med i senaste Femina också :)

Jes/Vita villa vila sa...

Vilken unerbar tavla!!!

Önskar dig en riktigt GOD JUL vännen ♥.

Kram Jes

PS.(Den 2/1 kör jag igång - då får du hålla en tumme ha ha - jag vill ju också ha skinny jeans nån gång *blink blink*)KRAM och hoppas lillprinsen mår BRA nu till jul!