söndag 22 januari 2012

Busbarn

 Här har ni just nu världens busigaste, trotsigaste och kramigaste 3 åring. Lovley
Och här en eftertänksam och lite känslig 5 åríng som snart fyller 6 år. Även han kan få utbrott och tröttnar ganska fort på sin vilda lillebror.

Hittade lite äldre bilder på grabbarna på datorn.

Idag har vi badat på badhuset och jag har spelat match, vinst såklart. Älskar att vinna :-) Är en tävlingsmänniska när det väl gäller och finns det nåt härligare än när man vinner. Speciellt när man spelar i lag, det är sån jäkla glädje, den här handbollen ger mig ett sånt gläjderus i kroppen. Älskar att tända till och kriga lite. Domarna kallar oss seriens gladaste lag :-)
Vi är i och för sig glada när vi förlorar också för att vi tycker det är så jäkla roligt att spela.

Kram på er /Marit

Ps: Angående bröllopsklänning så tar jag era råd om att gå och prova prova prova. Och du Jecka, vill du fråga din vän om hon vill tipsa mig om kontakten med Kina?

6 kommentarer:

mitt liv som jag sa...

Hihi, ja men visst är det kul med tävling, jag är också en riktig tävlingsmänniska. Och roligt att spela i lag så man har någon att dela allt det roliga med! /Jennifer

Villa Hemma sa...

Låter som våra barn. Stora killen (7år) lugn o gillar typ lego. Lillebror (4 år) är världens kramigaste men fuuull av fart.

Storebror hittade på ett nytt ord till lillebrorsan idag - gos-hoppig :). Det är när man vill kramas men inte kan sitta stilla undertiden :D

Kram

Pillan sa...

Hej Marit! Visst brukar du löpträna en del? Kanske vill du vara med och springa marathon för en god sak?! Kolla in i min blogg så hittar du mer info om loppet som äger rum i stockholm den 16e juni.

Mvh/ Pernilla Eriksson

Elin sa...

Vilka härliga ungar! Har en tjej som är lika gammal som Maximilian och så en busig lillebror här med.. :)

Jag undrar lite om den superfiiiina vigselringen du visat här tidigare. Vill du berätta ungefär vilken prisklass den hamnade på? Ska gifta mig i höst/vinter 2012/2013 (inte bestämt var och när än;), har kikat lite på ringar men det är ju sviiinsvårt! Dels och veta vad man är ute efter, sen får det helst inte kosta skjortan men vill ju ha en ring som "håller bra kvalité" med.. Vet du om det är något speciellt man bör tänka på om man vill ha ringar i vitguld/silver?
Kram Elin

Anonym sa...

Hej Marit:)! Frågade min kompis angående klänningen, hon hade beställt den från Kanacca.com! Vet ju int om dom har klänningar mera men.. Men andra tips på bra företag utomlands fick hon från bröllopstorget.se:)!! Annars blir det kanske att googla googla:)!! Hoppas det löser sej:)!! Ha en fiiin vecka:)! Mvh jecka

Petra Sandra sa...

Hej!
Tänkte bara på det här med att beställa från Kina...
Om du gör det, se till att verkligen ha flera referenser från dom som har sytt upp.
min erfarenhet är att dom kan vara ganska slarviga och man måste prova flera gånger och vara ganska petig och hård mot skräddaren för att få som man vill. Och då har jag ändå sytt upp på plats i kina!
Men som sagt, hittar du nån riktigt bra och välbeprövad skräddare kan det ju funka :)
Lycka till!