onsdag 4 januari 2012

Kudde+Lindex

 Här är den! Tras-matte-kudden jag "pratade" om igår. Snygg va?


Mitt gamla "jobb" har lagt ut lite vår nyheter på hemsidan.
Jag gillar vad jag ser, Lindex levererar.
Jag vill gärna ha den naturvita kimonojackan längst upp till vänster. Den skulle jag matcha med ljusa jeans, vitt linne, klackar och samma knut på huvet som modellen.

Nu har jag och grabbarna några extra dagar ledigt, 5 st för att vara exakt :-)
Jag inleder ledigheten med att storstäda hela huset, det behövs verkligen. Grabbarna får vara hos mormor undertiden imorgon. Kikar in under städningen för att visa er en ny klänning, tror ni kommer att gilla den, det gör jag :-)

Kram /Marit


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hade ni inte städhjälp Marit? Fungerade det inge bra? Inspirerande blogg! Kram Caroline

Marits vita skrin sa...

Jo. Vi hade städhjälp men spar in på det nu under dom "fattiga" månaderna.
Det funkade iaf jätte bra, skulle gärna ha det igen.

Mvh Marit

Systrarna Virrpannor sa...

Cool kudde! Ska försöka ta mig ner på stan under helgen och spana in denna läckerbit och alla andra nyheter!

Kram Mia