torsdag 26 januari 2012

Therese Sennerholt


Dessa vykort är väl redan ombloggade som tusan redan..... Men kan ändå inte låta bli att visa er dessa snygga vykort som kom upp på shoppen idag hos Therese Sennerholt. Dom säljs i 4-pack och jepp jag klickade hem hela 8st vykort.
Jag har faktiskt mailat lite fram och tillbaka med Therese för jag skulle så gärna vilja att hon nylanserar min favorit "I want to do bad things with you" i största storleken. Vi får väl se om min önskan blir sann. Tycker det skulle vara apsnyggt att ha den ovanför sängen, eller hur ;-)

Kram /Marit

4 kommentarer:

millandante sa...

Ja de är läckra!!! Liksom allt hon skapar:) Hoppas du får din önskan uppfylld:)

Längesedan jag kikade in, men desto roligare att läsa ikapp nu:)

Kram

emilias gömmor... sa...

Hihihi! Ja, det hade passat perfekt;)

Kram Mimmmi

Solsjö - Under en vind sa...

Snygga!!

ha en skön helg! Kram!

Anonym sa...

Jaaa Marit det skapade ju ett "litet" ha-begär kan man säga.. Trevlig helg! Kram j.s