onsdag 7 mars 2012

Just nu....



.....håller jag på att rama in vackra illustrationer från Elle som jag inte kunnat släppa ur tanken. Bättre att ha dom på väggen istället för i tanken, så jag kan titta på dom varje dag :-)

Vabb-dag idag med en febrig Maximilian, det betyder oftast att det kliar i fingrarna att grejja lite här hemma. Så detta fick bli mitt lilla projekt idag, inget biggy.

Tack för era mail och tips ang bröllopslokal. Känner mig lite lugnare nu. Huvudsaken är ju liksom att vi ska gifta oss och att våra familjer och vänner är där. Blir det i ett tält på en äng, so be it :-) Ingen bridezilla här inte. Hahaha, fattar ni att vi gifter oss om 3 mån och vi har ingen lokal eller klänning. Mange har inga kläder heller för den delen, hahaha.

Kram /Marit

6 kommentarer:

Fröken Gredelin sa...

Har också funderat på att rama in vackra tidningsbilder- hoppas på att få se hur det blev hemma hos dig:) Tycker att du/ni är så sköna som kan ta det avslappnat, själv är jag tidernas planeringsmonster och mår riktigt dåligt om jag inte har allting organiserat in i minsta detalj... inte så bra för hälsan! Lycka till med kläder och lokal!

Johanna Stålros sa...

Allt ordnar sig ;) man hinner mycket på tre månader eller hur;) hihi Snyggt att rama in illustrationerna. Kram

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Vad finurligt!! Alla sina favoriter på ett ställe!!
Hoppas det löser sig med växthuspartajet också, att ni kan vara där ni vill när ni vill!
Kram!

Elin sa...

Det kommer gå fiiint! Ni fastnar för nått ställe snart o då faller det mesta säkert på plats :)

Två systrar sa...

Hihi...det ordnar dig! Min man köpte sina kläder dagen innan! DÅ kände jag viss stress! haha speciellt som vårt bröllop skulle sändas på TV! gahhhh, men snygg blev han. Jag har sett de som har nakenbröllop, kanske det kan vara något för er om det krisar! kram på dig!

Jag är sa...

Haha, jag vet en brudgum som köpte sina skor dagen innan på rea och glömde ta bort sina röda lappar under skorna. Vilket gästerna gott skrattade åt i kyrkan när de böjde sig fram över (vad det nu heter) och hela sulan visade upp sig! =) Låt inte Mange göra det! :) Underbar blogg du har btw. Är inne näst intill dagligen! /Lisa