måndag 9 april 2012

Inbjudningar



Inbjudningarna är nu skickade till alla gästerna. Från att ha börjat vid ca 50 gäster på listan så kröp det sakta men säkert uppåt och slutade på 67 st :-)
Det är inte lätt att bjuda in till bröllop eller? Och vi har ju ganska många vänner vi umgås med, jag och Mange. Men det känns jätte bra. Kommer att bli en hejdundrande fest.

Dom vackra inbjudningarna har duktiga Emelie hjälpt oss med. Och hon har fick till det hur bra som helst. Träd, pom poms och 2 st M "ingraverade" i det högra trädet. Även baksidan har ett träd i bakgrunden med text i mitten. Vi är jätte nöjda, sen valde jag ett ganska grovt perforerat papper på tryckeriet så det känns lite lyxigt.


Kram /Marit

7 kommentarer:

♥Linda♥ sa...

Så spännande när det börjar närma sig! Det ska bli så roligt att få se hur det blir, bröllopet. Jag älskar bröllop!

www.daggdroppe.bloggspace.se sa...

Åh vad gulligt, till och med med pom poms. Superduktig tjej du har fått tag i.

// Kram Sofia

mariasvitabo sa...

Fina de blev! Ska bli kul att följa din resa till bröllopet!

Kram Maria

mitt liv som jag sa...

Så roligt, inbjudningarna ser ut att vara jättefina :)! Kram Jennifer

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

åhhh vilken härlig känsla de måste va att hålla en bunt inbjudnings kort och släppa dom i påstlådan... Så kul och spännande ;)
kram kram

Anonym sa...

Hej vad kul det är och läsa din blogg! Har följt den länge och just nu är det extra roligt eftersom jag och sambon också går i giftastankar.=) Hoppas allt går som planerat och att ni kommer få en fantastisk dag;)
/Bella

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Såå fint, och eget!

Gillar verkligen att ni ger gästerna eget val av klädsel, man känner sig ju finast i det man trivs i, och gäster som trivs vill man ju ha!

KRAM