måndag 23 juli 2012

Brudbukett

 Min underbara brudbukett som bestod av en ros som heter Sweet Avalanche, ljusgröna nejlikor, vit syren, vit luktpion och vit prärieklocka. Till det var det grön sallal och björkris.

Foto: Magdalena Björnsdotter


Buketten gjordes av min söta kompis Sofie som jag spelar Handboll med. Hon är utbildad florist. 
När jag såg buketten första gången blev jag alldeles tårögd. det var bland det vackraste jag sett, den var så mycket vackrare än jag nånsin föreställt mig. Jag blir så imponerad av människor som kan blommor.

Jag ska självklart visa er fler bilder från fotograferingen. Dom är så vackra, dom kan inte annat än bli det när Magda fotar.

Kram /Marit

4 kommentarer:

Emelie sa...

Jättesöt bukett! Så fin ihop med dig, klänningen o allt ;) Sweet Avalanche e verkligen en favorit bland alla rosor! Ser fram emot fler bilder.

Gabriella sa...

Underbar bukett och vackra milda färger!

Nicole Dorfmädchenglück sa...

sooooo wonderful!

Casa of Mia sa...

Vackert! kram