tisdag 10 juli 2012

The fotoshoot of my life.....






 Foto: Magdalena Björnsdotter

Ok, jag vågar väl visa er litegrand av bilderna från möhippe fotograferingen....

Bilderna är helt och hållet mina vänners förtjänst. De otroligt duktiga frisörerna Johanna och Ingrid, underbara Jonna som gjorde ett jätte bra jobb med min sminkning och sen Magda.....Extremt duktiga och proffesionella Magda. Hon har ett öga för det vackra och estetiska som ingen annan jag känner. Hon ser på en gång hur hon vill ha en bild.
 Alla ni gjorde att jag var totalt avslappnad framför kameran, fast jag var rätt avklädd på många foton.... ;-) 
Och det gör väldigt mycket för att bilder ska bli bra, att man känner sig bekväm. Jag är jätte lycklig över dom, dessa vackra foton ska jag minsann ta fram när jag är en gammal tant. "Titta här barnbarn, hur snygg farmor var en gång i tiden" Hahaha.

Min mamma kommer tycka det här är på tok för naket att visa på bloggen. Men som vanligt gör jag som jag vill, mamma ;-)

Kram / Marit

28 kommentarer:

Anonym sa...

Hon gör alltid som hon vill den dära Maaarit , tur är väl det annars hade hon inte vart Marit! Nu , ständigt förevigt

mitt liv som jag sa...

Så himla snygga bilder! Så roligt att ha och minnas din underbara dag :). Ha det gott!

ansku sa...

Vilket fint minne! Alla bilder är fina, men gillar extra mycket den översta samt bilden längst ner till höger som är helt magisk - såå vacker!

Och JA, Magda är verkligen duktig!

Kram/Ansku

Anonym sa...

Du är hur fin som helst, och vilka fina bilder!! Jättekul att ha när du blir äldre ju, så du minns din möhippa och allt det roliga ni gjorde!

Kram!

Unknown sa...

Va du är fin! Så härligt glad man blir av dig. Känner igen mig i din spontanitet. Var alltid du! Kram Pia

sandra sa...

skitsnygga bilder och skitsnygg Marit!

Nallebr.. sa...

snyggt!!

dsign & inredning sa...

Wow vilken pingla du ä Marit!
Bara såå coola bilder! ;)

Kram lena

Anonym sa...

Första bilden är top notch!!! Vilka snygga tänder Du har!!!!!

Life at Villa Bergsbo sa...

Smashing!!!

Anonym sa...

´verkligen snygga bilder på en snygg tjej. Du är så där lagom kurvig kvinnlig helt enkelt.


/S

Maria sa...

Du är grymt snygg och naturlig!

Elli sa...

Fantastiskt vackra. Du är fantastisk vacker! Kan inte ta bort blicken från den sista. Fab!

Anonym sa...

Vilka fantastiska bilder och så otroligt vacker du är! Kram

Anna sa...

Superfina bilder!!!!!!!!!!! Vackra du!

Coolaannna sa...

Bilderna är jättefina!

Kram Anna

Anonym sa...

Grymt snygga bilder och jag älskar att du inte skämms för din kropp som så många av oss tjejjor gör! =)

Jag vill också inflika en fråga. Gillar dina jeans, de sitter så snyggt och jag tycker vi ser ut att ha samma kroppstyp. Tänte på de ljusare du har på bilden med det vita linnet. Alltså man har inte all ork i världen med 4 ungar att kuta i kring och jaga snygga jeans så lite hjälp på traven vore snyggt! =)
Mvh Stina

Anonym sa...

Helt underbara bilder Marit!! Av hela mitt hjärta håller jag tummarna att det inte hänt din Mange något med tanke på olyckan med brandbilen i Dalarna!!! En stor klump i magen o jag kom att tänka på dig direkt. Uppdatera snart så vi vet att allt är okej.

Kramar JS

Anonym sa...

Vilka jättefina bilder :)
Du har helt rätt, du är tokvacker på fotona och kommer vara stolt över dom hela livet.

Ha en härlig sommar!
Carin

Marits vita skrin sa...

Hej stina j

Jeansen kommer från tiger. Dom är låga i modellen tror dom heter skinny low eller nåt sånt.

Min Mange var inte nån av dom som förolyckades i brandbilen som körde av vägen, tack och lov. Han var inte med i utryckningen heller.

Kram och tack för omtanken.
Marit

Anna-Panna sa...

Var ett tag sen jag kikade in o ville se om du gift dig. Åh vilket perfekt härligt avslappnat bröllop! Grattis!! Sen slogs jag plötsligt av att olyckan med två omkomna brandmän i Dalarna.... Bara det inte är fin man...ser här nu att ngn annan tänkt likadant o även att du svarat. Vilken tur. Var det hans station? Min sambo är ju oxå brandis o berättade detta igår, tragiskt. Har faktiskt inte tänkt på att det kan hända under utryckning....!!!! Igår hade de flaggan på halvstång.

Kram till dig.

Anonym sa...

Tack för det =)
/ Stina

Kviddevitt sa...

Så jäkla snygga bilder!!! Och vilket UNDERBART minne att ha!

Anonym sa...

Blir inte bättre än mmmaarit , så otroligt vackra foton på en magisk individ. Dessa skall du hänga upp å vara stolt över !
Nu , ständigt förevigt stolt!

Roksana sa...

Great blog! You're beautiful woman. I will look here. Greetings from Poland! :)

Villa Hemma sa...

Du är så fin, Marit - glöm aldrig det!

Kram

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Underbara Bilder Marit! Jag är så nyfiken på bilderna hon tog på dig och mange också!

Kram

Jes/Vita villa vila sa...

Jättefina bilder vännen! Snyggo!

Sommarkram från Jes ♥