söndag 22 juli 2012

Lite fynd

 Skorna kommer från Din sko. De svarta kostar 199:- och de randiga endast en hunka :-)


Klackar, shorts och bruna ben.... Det finns nästan inget som slår det :-)
Fast med det här halvtråkiga vädret så får man ta till fusket istället. Pratar såklart om Brun utan sol. Älskart!!!!

Tusen tack alla ni goa gulliga läsare som kom på loppisen, det blev en succe och jag mådde ju nästan dåligt över att jag sålde så mycket första timmen. Fick lov att reka i huset flera gånger och fylla på med lite mer.

Kram /Marit

5 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt när solen skiner men ibland behöver man som sagt ta till brun utan sol.. Vilket är ditt favvo märke? Hoppas på en toppen vecka med mycke sol! Kram Marie

mitt liv som jag sa...

Alltid roligt med fynd! Ha det gott!

Marits vita skrin sa...

Hej Marie

Jag brukar använda Loreals spraytan el bioterm. Åhléns egna är oxå bra. Den blandar jag ut med min bofylotion ibland för att "behålla" färgen.

Kram kram

Anonym sa...

Så muskuløse ben du har!
Lekre sko.

Anonym sa...

Kan inte annat än hålla med föregående kommentar , läckra skor på muskulösa ben
! Tämligen övertygad om att ja håller med dig om klackar ,shorts å bruna ben !