måndag 9 juli 2012

Millans möhippa

Jag har varit i Göteborg i helgen och haft möhippa för Manges söta lillasyster Camilla.

'
 En mycket snygg, förvånad och överaskad brud i brottartrikåer

 Tema 80-tal, krusat hår, body, benvärmare, stentvättade jeans och hubba bubba :-)

 Vi gjorde så himla mycket skoj under dagen, en av dom var beach vollyboll. Och eftersom väldigt många är sporttjejer med vinnarinstinkt så blev de väldigt bra matcher, fastän vi aldrig splelat ihop.
 Choklad provning och pralin tillverkning med rödvin efter allt sportande.

 Vi höll till i en otroligt charmig butikslokal, hat tyvärr glömt vad den hette.

 Gooood buffe på kvällen hemma i Millans lägenhet.

Supersnygga Jossan och jag


Sen utgång på kvällen såklart. Vi gick till ett riktigt bra ställe som heter Port du soleil, bra musik och glada människor. Hittade den här bilden på Finset.se där man ser våran brud shaka loss på dansgolvet.

Men nu tror jag Marit måste detoxa lite. Det har varit väldigt mycket fest på slutet och det känns på kroppen kan jag säga. Därför har jag bestämt att varje morgon är det 5 km löpning som gäller och på em ett kettlebell pass. Jepp, nu har jag skrivit det så nu är det bestämt :-)

Kram /Marit

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Ni ser ut att haft riktigt roligt!! kul när man är ett riktigt bra tjejgäng som hänger ihop!!Och jag tycker att du ser strålande ut på varenda bild!! /*Alexandra***

Anonym sa...

Har man en gång skrivit det är det bäst att hålla det , se bara inte till å ramla då du springer så att nån lär bära dig.