lördag 28 juli 2012

Mrs Scull




Mitt nya helt underbara armband från Ulrika med bloggen Lilla.U

Jag har köpt ett armband till mig själv. 
En liten döskalle som får hålla mitt ben från Nilsdotter sällskap på min vänstra handled.

Döskallen påminner mig om att jag är en tuff kvinna med skinn på näsan som vet vad jag vill. En kvinna som tar för sig utan att skämmas. Att jag är mamma som burit och fött mina barn och som skulle göra allt för att skydda mina dom från hemskheter. En bad as mother f****r med andra ord.
(jag kan vara för snäll ibland så därför påminner Mrs scull mig om att vara lite extra tuff)
:-)

Tack fina duktiga Ulrika för min nya favorit.

Kram /Marit

9 kommentarer:

SOFIE sa...

Passade ju perfekt ihop! :) SNYGGT!

Anonym sa...

En mamma som burit och fött sina barn ja!
Vi som inte gör det utan adopterar istället är också ganska fucking coola!;)

Tjingeling!

Unknown sa...

marit. wow.
så himla fint.
och din bilder | gillar.
får jag låna någon av dem?

stort tack och njut av dagen. u

ps. och tilll anonym ovan - alla som bär scull är 'freakin cool' :)

Marits vita skrin sa...

Ulrika: självklart får du låna bilder. :-)
Och tusen tack själv.

Och anonym: håller med dig helt och hållet :-)

Kram kram

Anonym sa...

Bra. Du är en av de vettiga. :)

Kram anonyme Karin

Lisa sa...

Det bästa jag läst på länge! Håller med dig fullt ut!!!

Nina sa...

Jättesnyggt armband :=)

// Nina

http://countrylifebyn.blogspot.se/

Anonym sa...

Verkligen vacker mrs scull , tror du skulle passa perfekt i även hennes halsband ! Tämligen övertygad om det !

EDSmamman sa...

Så fina, finns dom till försäljning? Skulle så gärna vilja ha ett. Eller ge bort i present!!! Superfina bilder!!!

Hälsn Pia
Andbäckens Hvita