torsdag 2 augusti 2012

Gotland

 Jag är kär i Gotland. Vilken Ö!!! 
Så underbart vacker. Jag var där från Fredag till Tisdag och firade min fina Magda om fyllde 40 år.

 Pricken i havet är jag :-)

 Vi hade fördrink vid havetinnan festen startade på Lördagen. Havet ligger bara ett stenkast från Magdas och hennes brors stora villa på Gotland

 Vackraste 40 åringen som finns!!!

 Instagram foton. Följ mig gärna. Jag heter maritsphotos

 En annan av Magdas goda vänner heter Mette, och jag Marit. Det blir alltså Mette-Marit. kvällens toastmadams :-) 
Älskade den kvinnan från första stund, en sån otroligt färglad, tokig och härlig personlighet.

 Detta är Joppe, kriminalinspektör på Gotland. För er som har läst Marie Jungstedts böcker, så är Joppe en karaktär i några böcker. En blond vältränad strandraggare ;-)

 Mettes Kristoffer och jag, glada över att vi är yngst av alla på festen.

 Magda sjunger och går runt på borden...Inge konstigt alls

 Så vackert att man kan gråta


Detta är absolut inte sista gången jag besöker Gotland, en av de bästa mini semestrar jag haft. 
Så otroligt vackert.

Kram /Marit

8 kommentarer:

mitt liv som jag sa...

Ser verkligen kanonhärligt ut. Vill dit :)!!

Anonym sa...

Hihi vad roligt med Joppe, har precis gettt mig in i Jungstedts värld som sommarläsning. Så honom känner man igen (; Tack för en inspirerande blogg!!/VixyPixy

Anonym sa...

Ser magiskt ut ! Måste verkligen vart en himmelsk resa ! Så mycket intryck å härliga känslor på en å samma gång .... Dit lär man ju onekligen åka igen bara för att få besöka medeltiden igen . .... / petit chablis

CONCEPT by JESSICA sa...

Vacker vän och fina bilder. Förstår om det var härliga dagar...
Kram

Gabriella sa...

Underbart med Gotland! Minns när jag var där för allt för länge sen och såg solnedgången, det kändes som utomlands.

Unknown sa...

Håller med, Gotland är verkligen helt makalöst vackert!!
/Pia

Anonym sa...

En av Sveriges absolut vackraste ställe!! Doften som möter en när man går i land är oslagbar, frihet och saltvatten!!

Den enarmade banditen sa...

Såååå vackert!